Palaute: Terveys - Työterveyshuolto
Luontipäivä:
2.1.2019
Tuo sähköinen ajanvaraus ei ole oikein toiminut, ja nyt näyttäisi olevan ihan virallisestikin suljettu. Onko siihen tulossa parannusta, vai onko jatkossakin parempi vain soittaa ajanvaraukset?
Käsittely
Tila:
Käsitelty
Hei,
Kiitos palautteesta.
Pahoittelut sähköisen ajanvarauksen toimimattomuudesta. Valitettavasti tietoomme ei ole tullut vuoden 2018 puolella siinä ilmenneistä ongelmista. 1.1.2019 alkaen työterveyshuolto järjestetään Järviseudun Työterveys Oy:n toimesta ja nopealla aikataululla toteutettujen järjestelmä muutosten vuoksi emme vielä voi tarjota sähköistä ajanvarausta, mutta sellainen pitäisi olla tulossa nettisivuillemme vuoden 2019 aikana. Valitettavasti www-sivutkaan eivät ehtineet valmistua tähän aamuun mennessä. Toistaiseksi siis ajanvaraus on hoidettava puhelimitse numerosta 017 218 288.
Terveisin
Leila Keinänen
Palvelupäällikkö
Järviseudun Työterveys Oy
Kiitos palautteesta.
Pahoittelut sähköisen ajanvarauksen toimimattomuudesta. Valitettavasti tietoomme ei ole tullut vuoden 2018 puolella siinä ilmenneistä ongelmista. 1.1.2019 alkaen työterveyshuolto järjestetään Järviseudun Työterveys Oy:n toimesta ja nopealla aikataululla toteutettujen järjestelmä muutosten vuoksi emme vielä voi tarjota sähköistä ajanvarausta, mutta sellainen pitäisi olla tulossa nettisivuillemme vuoden 2019 aikana. Valitettavasti www-sivutkaan eivät ehtineet valmistua tähän aamuun mennessä. Toistaiseksi siis ajanvaraus on hoidettava puhelimitse numerosta 017 218 288.
Terveisin
Leila Keinänen
Palvelupäällikkö
Järviseudun Työterveys Oy